[MataroSensefils] Quota voluntària anual de 24 € i apadrinaments

dij maig 10 10:52:59 CEST 2012

Hola Mercè,

Cap problema quan et vagi a tu bé faltaria més :-)
Sobre els apadrinaments també es pot ingressar en aquest nº de compte.

Moltes gràcies per l'aportació de tothom!

Jordi

El 10 de maig de 2012 10:26, Mercè Marsal <marsalmerce a gmail.com> ha escrit: