[MataroSensefils] videos TV3

orrius7-guifi a yahoo.es orrius7-guifi a yahoo.es
dic maig 9 17:36:20 CEST 2012

Hola Ivan,

hem provat el chrome en el Mac, i res, segueix sense funcionar.

en el meu Linux, altres webs que no són tv3, em demana que necessito intalar-me la última versió d'Adobe Flash Player.
Jo vaig a la pàgina http://get.adobe.com/flashplayer/
m'he  baixat els dos arxius que deixa escollir, però no aconsegueixo instalar-los:
- tar.gz : acaba donant error i no s'instala.

- .rpm : és com una mena de .zip i no sé què n'haig de fer.

podria venir d'aquí lo dels videos de tv3?

Ivan, tu estàs al Banc del Temps?
coneixes algú de guifi que hi estigui i que em pugui donar un cop de mà?

he provat de conectar-me a escorxador i tampoc anava lo de tv3.

- Per instalar-me el Chrome de Linux no sé quin he d'escollir:
    .deb de 32bits
    .deb de 64bits
    .rpm de 32bits
    .rpm de 64bits

- Com puc saber la versió del meu Linux?

disculpa tanta pregunta. tot plegat és un lio.
em pots donar un cop de mà?

Isaac Plana Schilt   (Terapeuta de Shiatsu i Moviment)

637 86 90 60
C/ Amàlia, 33 - 08302 MATARÓ

CTM - Centre de Teràpies Manuals
Llauder, 90 - 08302 Mataró