[MataroSensefils] antena isern

Xavier Riu xriu a ub.edu
dis maig 5 19:09:27 CEST 2012

Hola a tothom, aquest matí hem pujat a Isern amb l'Ivan i en Jose i hem canviat l'antena omni. Semblava que hauria d'anar més bé, perquè aquesta veu moltes xarxes (ara mateix 192), però a la pràctica va si fa no fa igual: jo ni la veig, ma germana la veu una mica més bé, però tampoc cap meravella, i ara només hi ha connectat, les Vinyes (crec que amb un senyal mitjanet, que oscil·la molt) i el MatPintorMaria apareix en algun moment amb molt mal senyal: si fa no fa com abans.

Una cosa que no sé si interpreto bé: ara aquesta antena veu moltes xarxes, però gairebé totes amb molt mal senyal: pròpiament bé, jo crec que només la sectorial d'Isern, que té al costat mateix, i mitjanament 3 o 4 més com a molt. No sé si això vol dir alguna cosa.

sembla que encara no ho hem aconseguit.
salut,
xavier