[MataroSensefils] Estat Torre Maresme i SN Argentona

dij mar 29 20:06:01 CEST 2012

Hola!

Doncs males noticies sobre l'enllaç amb en Argentona. Aquesta tarda hem
anat amb en Xevi a fer un cop d'ull amb els prismàtics i fer quatre fotos i
no veiem Argentona des d'aquest punt. Haurem de seguir buscant
localitzacions per enllaçar-hi.

Som-hi! :-)

Jordi

El 29 de març de 2012 17:11, Xevi Palacios <xevi_palacios a hotmail.com> ha
escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes