[MataroSensefils] problemes amb dispositius amb wifi mòbils, com ipads, iphone, mòbils i tablets.

ivan ivan a rusc.net
dic mar 28 23:53:04 CEST 2012

la connexió a la VPN té un cost de 10€/mes
+ un router RB751 (wifi) 55€ o el model RB750 (sense wifi) 40€

El 28 de març de 2012 15:11, Esteve Olm <esteve.olm a gmail.com> ha escrit: