[MataroSensefils] problemes amb dispositius amb wifi mòbils, com ipads, iphone, mòbils i tablets.

Joan Jubany i Lorente joan7 a jubany.cat
diu mar 25 16:58:45 CEST 2012

Salut, veïns i veïnes!

Jo tenia el mateix problema i el vaig resoldre amb l'opció 2 que
planteja en Jose Legido i ara tinc connectats un portàtil amb Linux,
un parell de Macs i l'iPhone sense proxys.

Durant un temps havia provat l'opció 3 però amb aquesta vaig
aconseguir fer funcionar el progrma Mail d'Apple però no l'iPhone.

Apa, joves, fins aviat.

Joan Jubany