[MataroSensefils] algu te l office de mac 2011?

René Vives rene.vives a gmail.com
dic mar 21 20:25:19 CET 2012

Hola Cristina

per a Mac X OS també hi ha el openoffice:
http://download.services.openoffice.org/files/localized/es/3.3.0/OOo_3.3.0_MacOS_x86_install_es.dmg

El 21 de març de 2012 19:08, cristina julia
<criscrisjulia a hotmail.com> ha escrit: