[MataroSensefils] torre maresme

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dim mar 20 12:33:57 CET 2012

hola, torno a ser en jordi català.
ja sé q hi ha un apadrinament per a la torre maresme. M'ho he mirat, i sé q us falten 300€ aproximadament.
Però realment aquest mes em va fatal col·laborar econòmicament, però intentaré mirar a veure si puc fer alguna cosa. Suposo que per petita que sigui, serà d'ajuda.
quan a col·laboració personal, si m'ho puc combinar, jo us podria ajudar a realitzar el muntatge, si el dia que decidiu fer-lo tinc festa. No sé si també serveix. No tinc gaire nocions d'informàtica, però collar cargols, passar cables, etc. això si que me'n surtiria. Així que, si voleu 2 mans, aquí n'hi ha dues!

Quan al tema d'antenes, les que teniu pensades muntar a la torre maresme qè seran, de 2.4 o de 5ghz? es per anar pensant també en fer calaix per comprar la ubiquiti corresponent.
Suposo q les de 5 són més bones, amb millor cobertura que els de 2.4, no? covertura, velocitats, etc.!

Per cert, quines hiha que siguin duals si no és molta molèstia!

moltes gràcies