[MataroSensefils] Actualització material de l'apadrinament de la Torre del Maresme

Xavier Riu xriu a ub.edu
dis mar 17 17:52:42 CET 2012

Bon dia a tothom, un suggeriment: he mirat l'apadrinament i veig que hi
falta molt i no sé si s'acabarà de fer mai. A Isern una part almenys del
material que hi ha l'hem pagat els que ens connectem per allà. Fins i
tot vam posar una mena de quota d'entrada que es paga un cop, quan
entres a la xarxa. Jo no sé si es podria pensar una cosa semblant per a
la Torre Maresme.
salut,
xavier

Al 17/03/2012 13:25, En/na Jordi Clopes Esteban ha escrit: