[MataroSensefils] WEBs

Albert Comas albert.comas a gmail.com
div mar 16 13:01:04 CET 2012

Pedro, com en Jordi també t'animo. Si tenim dubtes ja els preguntarem a la
llista. I si ens equivoquem ja ens corregiran. Fins i tot diria que com
menys en sapiguem millor. Així ho farem en la llengua de la gent del
carrer. A més més, també és una oportunitat per col·laborar pels que no som
frikis ;).

En Joan Jubany també va proposar una web per l'estil ara ja fa anys. Joan
no t'animes?

He obert una enquesta per veure quan podríem fer una reunió ràpida:

http://enquestes.matarosensefils.net/nonucnd4/

Nina: Ja has convençut a la teva filla?

Apa! Ànims!

Albert

El 16 de març de 2012 12:30, Pedro Gonzalez de la Cruz
<pgdlc a hotmail.com>ha escrit: