[MataroSensefils] WEBs

div mar 16 12:03:40 CET 2012

Bon dia a tothom!

Per la meva part us puc ajudar amb els dubtes que tingueu Pedro. Si
veus que es poden redactar envia-les per la llista i anem resolent els
dubtes que tinguis.
A banda d'això, potser també seria interessant que aquells que vulgueu
implicar-vos en aquesta millora, féssiu una reunió de treball per
concretar entre tots què voleu fer i qui farà cada tasca.

Jo no disposo de temps per implicar-me directament però si que puc
venir si feu una reunió.

Segur que teniu molt bones idees per aportar al projecte. Només cal
treballar-les :-)
A tope companys!

Jordi

El 16 de març de 2012 10:37, Pedro Gonzalez de la Cruz
<pgdlc a hotmail.com> ha escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes