[MataroSensefils] trasllat i ampliació de Torre Maresme

dic mar 14 10:22:40 CET 2012

Bon dia!

He apadrinat el cable i una nanobridge. També podem apadrinar amb el
material en comptes de amb diners!

Gràcies per obrir l'apadrinament Ivan!

Jordi

El 14 de març de 2012 10:19, Nina González
<ninagonzalezgarcia a hotmail.com> ha escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes