[MataroSensefils] Problemes cobertura

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dll mar 12 09:39:43 CET 2012

No n'hi ha per tant, aquesta xarxa la fem entre tots i tothom pot
col·laborar amb alguna cosa, és qüestió de trobar la manera.

Aprofitant la ocasió, en breu s'obrirà un apadrinament per a que, qui
pugui, col·labori econòmicament per cobrir el cost de trasllat del node.
Al terrat de la Torre Maresme cal posar-hi molts metres de cable, uns
quants màstils i d'altres aparells. Tot això té un cost, no  gaire
elevat, però que qualsevol ajuda, per petita que sigui, serà benvinguda.

De seguida que el pressupost estigui llest obrirem un apadrinament a la
web de guifi.net per a què pogueu col·laborar.

Salut i xarxa!

Esteve