[MataroSensefils] FW: Orrius, Premià de dalt i santa Maria

fidel borras subirana fidel_bosu a hotmail.com
dim mar 6 15:18:01 CET 2012

Ok! Nomes cal possar l'antena de Cellecs prou alta com per arribar-hi i prou!

Fidel.

Date: Tue, 6 Mar 2012 13:40:07 +0100
From: ivan a rusc.net
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils]	FW: Orrius, Premià de dalt i santa Maria

des de MatGeganta es veu Sellecs http://mataro.org.es/fotos/geganta/100_5389.JPG
només la punta de dalt del repetidor

mes fotos des MatGeganta a http://mataro.org.es/fotos/geganta/

El 3 de març de 2012 19:18, fidel borras subirana <fidel_bosu a hotmail.com> ha escrit:

Jordi:

A falta de pujar al terrat i mirar....

El Turo Rodo de Cellecs es l'emplaçament del repetidor (530m alt), tenim uns 8500 m fins a Geganta (70m alt) a 3400m del primer punt tenim el llom del Turo de Matacabres, a la línia marca una alt de 350m. si "passem" es justet i per l'alçada de les torres, tant d'un costat com de l'altre.

Crec que no tenim mes opció que prendre el llarga-vistes i pujar al terrat de Geganta, els metres que no puc calcular (alçada edifici i torre) son determinants, no crec que de Geganta estant es vegi la base de la torre de comunicacions, però un torç de la torre potser si.

Tota manera, ja tinc altre idea per accedir a Cellecs si la Geganta no es possible...

Fidel.