[MataroSensefils] Orrius, Premià de dalt i santa Maria

Jordi Clopés jordiclopes a gmail.com
dis mar 3 00:45:01 CET 2012

Hola Fidel!

Pels perfils orogràfics que ens dona la web de guifi.net, sembla que es podria connectar també amb MatGeganta. Seria molt interessant connectar-nos-hi a través d'un lloc que NO fos Montcabrer ja que així tindriem dues sortides cap a la resta de la xarxa Guifi.net i en cas de caure Montcabrer seguiriem comunicats amb l'exterior. S'haurà de provar :-)

@jordiclopes