[MataroSensefils] Resum reunió Torre Maresme (era Re: reunió TorreMaresme -[era] TorreMaresme KO)

Jordi Clopés jordiclopes a gmail.com
dis mar 3 00:35:28 CET 2012

Bona nit,
A l'adreça instaladors a matarosensefils.net hi ha subscrits els qui ofereixen actualment suport professional a Mataró i rodalies. Fes un mail i que et fagin pressupost del que vols.
Aprofito per animar a aquelles empreses i profesionals del sector a sumar-se.

@jordiclopes