[MataroSensefils] Orrius, Premià de dalt i santa Maria

Enric enric a musaik.net
div mar 2 22:18:22 CET 2012

A 02.03.2012 19:57, Aureli escrigué:
> Monstruo!!!

Collons!

Tothom està en crisi menys Guifi.net!

Molt bé Jordi!!

Està clar que la solució a aquesta crisi són iniciatives com aquesta,
compartint recursos!!

PD: Jose, ets un putudesobedient!! Recordo que fa molts anys vam
intentar muntar unes jornades entre tots els usuaris, però no va
triunfar. Però teniem un lema: "No som IP's, som persones!"