[MataroSensefils] Quota voluntària anual de 24 € i apadrinaments

div jun 15 16:10:23 CEST 2012

No et preocupis Moi!

Tothom és conscient de la situació econòmica actual. De fet, n'estic segur
que molts dels que surten a internet per la xarxa sense fils ho fan pq
malauradament la connectivitat en aquest país és un luxe. No voldria que
ningú que vagi just se senti malament per no poder col·laborar, ja ho fareu
quan pugueu o de la forma que pugueu.

Ànims a tothom! Ens en sortirem!

Jordi

El 15 de juny de 2012 12:25, Moisès Burset <mburset a gmail.com> ha escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes