[MataroSensefils] QUÈ FAIG AMB AQUEST MISSATGE?

orrius7-guifi a yahoo.es orrius7-guifi a yahoo.es
div jun 15 12:05:32 CEST 2012

Hola,

Abans de res, gràcies als que heu fet possible arreclar lo de Isern.

últimament em surt aquest missatge en el meu MAC:

ksfetch desea acceder a información almacenada a traves de porta.isern.matarosensefils.net

no sé si és algun aplicatiu vostre.
jo li estic denegant el permís. Ho faig bé? o voleu que li doni permís?

salutacions

Isaac Plana Schilt   (Terapeuta de Shiatsu i Moviment)

637 86 90 60 - 93 798 88 47
C/ Amàlia, 33 - 08302 MATARÓ

CTM - Centre de Teràpies Manuals
Llauder, 90 - 08302 Mataró