[MataroSensefils] Donació d'ordinadors de Caixa Catalunya

Nina González ninagonzalezgarcia a hotmail.com
dll jun 11 18:32:42 CEST 2012

Aiii, acabo de veure que acaba el dia 22 de juny, bé ja direu igualment

Nina González

From: ninagonzalezgarcia a hotmail.com
To: llista a matarosensefils.net
Date: Mon, 11 Jun 2012 16:29:00 +0000
Subject: Re: [MataroSensefils] Donació d'ordinadors de Caixa Catalunya

Hola, la convocatòria acaba el 10 de juliol, jo crec que nosaltres, igual que van sol.licitar la subvenció a l'ajuntament de Mataró per ampliar la xarxa, podem demanar aquests pc, però s'ha d'emmarcar en un projecte educatiu.  Si realment tenim pensat fer-ho podem intentar-ho a veure què
Si voleu a partir del dia 23 de juny tindré temps per mirar-ho, m'ofereixo  per redactar un projecte, ja em direu

Nina González