[MataroSensefils] Reunió Mataró sense fils - TCM

dim jun 5 21:50:09 CEST 2012

Bona nit!

Sembla que la proposta ha agradat bastant i que per l'import que estem
parlant (menys de 1000€ ) pugui tirar endavant. No vull fer volar coloms pq
ja sabem per experiències anteriors que cal ser prudents però jo diria que
ho tenim tot de cara. La instal·lació de la proposta dins del parc s'ha
comentat que la podria executar personal de TCM i en la part de
configuració els hi podem fer un cop de mà. En comptes de fer l'enllaç cap
a BCN que actualment ho tenim cobert amb Montcabrer m'ha dit que estudiaria
la viabilitat que ens cedissin espai en la torre del parc forestal (de
titularitat municipal) per enllaçar cap al Vallés. Li he comentat que si la
petició de permisos per utilitzar la torre ho ha de retrassar tot, que ho
podem deixar per una segona fase i posar-nos ja amb el doble enllaç de TCM
cap a Mataró sense fils.

Pel que fa a la fibra m'ha dit que lo del XOC s'hauria d'executar aquest
any i que encara no està disponible.

Ja m'he programat a l'agenda un e-mail preguntant per aquest tema per
setmana :-)

Salut, amor i xarxa!

Jordi

El 5 de juny de 2012 14:17, Xevi Palacios <xevi_palacios a hotmail.com> ha
escrit: