[MataroSensefils] Nou Node a Països catalans

Xevi Palacios xevi_palacios a hotmail.com
div jun 1 09:19:50 CEST 2012

Bon dia a tots/es!

Tinc un amic que viu a països Catalans, just davant del LiDL i altres, i em comenta que en aquella zona no hi ha cap operador de telefonia que li aconsegueixi donar més de 1MB i pico. El màxim que ha aconseguit assolir és 3MB.

Donat el cas, li he comentat que es  connecti a guifi que segur que li anirà millor, però tinc dubtes de a quin node connectar-lo. No tinc imatges, ni he pujat al seu terrat per veure què es veu, però segons el mapa de perfils, hi ha visió amb MatGeganta, i segurament amb torre maresme també!

Alhora, no sé si podria ser un bon punt per proposar un supernode per la zona d'allà dalt.

Ho comentem.

Salutacions,

Xevi Palacios