[MataroSensefils] També problemes amb FTP - i isern

orrius7-guifi a yahoo.es orrius7-guifi a yahoo.es
dim gen 31 13:29:01 CET 2012

 Hola,

ara al migdia, m'he volgut conectar (ho faig a través de porta.isern.matarosensefils.net)
i tot el rato no em deixava: diu que no es pot conectar al proxy.

ho he provat amb el ruter de casa i amb el cable directament. igual

si que em deixava veure el trasto (192.168.1.2)

finalment he obtat per canviar de proxy i ara surto per porta.escorxador.matarosensefils.net

ara què faig? em quedo a escorxador fins que aviseu,
o voleu que vagi provant cada dia a veure si funciona isern?

si faig algo inadequat, sisplau, digue-m'ho.

salutacions

Isaac Plana Schilt   (Terapeuta de Shiatsu i Moviment)

637 86 90 60 - 93 798 88 47
C/ Amàlia, 33 - 08302 MATARÓ

CTM - Centre de Teràpies Manuals
Llauder, 90 - 08302 Mataró