[MataroSensefils] Sopa de Pedres

René Vives rene.vives a gmail.com
dic gen 25 17:55:36 CET 2012

Usuaris del proxy de cuba,

 ja haurieu de poder accedir a la sopa (fins i tot amb el proxy definit.)

He configurat que el proxy de cuba primer faci es faci les consultes
de domini a ell mateix. Sembla que ara ja ho resol:

root a bilbo-2:~# nslookup
> sopa.matarosensefils.net
Server:		127.0.0.1
Address:	127.0.0.1#53

Name:	sopa.matarosensefils.net
Address: 10.139.56.38

El 25 de gener de 2012 11:18, moni romeu <moninemo21 a hotmail.com> ha escrit: