[MataroSensefils] Problema escorxador

pau mojedano paulmoganos a gmail.com
dll gen 9 19:11:22 CET 2012

Efectivament, durant tot el dia m'he trobat amb el mateix. No hi ha manera
de poder connectar-se a internet en la zona de l'escorxador-havana.
Salutacions
Cari

El lunes 9 de enero de 2012, Aleix Roca Nonell <aleixrocanonell a gmail.com>
escribió:
> Hola!
> Sembla que el dns del escorxador ho està retornan tot, si que fa login en
el proxy, però no em deixa obrir cap pagina, em diu " The DNS server
returned: Refused: The name server refuses to perform the specified
operation."