[MataroSensefils] nou membre

rafalito salazar rafalitosalazar a hotmail.com
dim feb 28 13:11:17 CET 2012

Hola soc en rafalito i avui vndre ala reunió

Date: Sun, 26 Feb 2012 19:04:27 +0100
From: xriu a ub.edu
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] nou membre

    Hola Oriol té raó l'Esteve que ja t'hauríem d'haver contestat fa
    dies. Em temo que a Isern anem una mica despenjats.

    Com diu la Cristina, ens hem de veure d'aquí poc, però si
    mentrestant vols connectar-te ja a Isern, hauries d'explicar en quin
    punt estàs: ets a la xarxa però surts a internet per un altre node i
    voldries sortir per Isern? o ets a la xarxa però no fas servir
    l'internet de la xarxa? Et connectes a Isern però no saps com sortir
    a internet? Et connectes a un altre node?

    La manera de connectar-se està explicada per exemple aquí:

http://www.iesebre.com/manteniment/index.php/Guifi.net/Com_Connectar-se_a_la_xarxa_en_3_passos#Configuraci.C3.B3_de_l.27ordinador_amb_l.27esquema_amb_connexi.C3.B3_a_Internet_.28Guifi.net.2BL.C3.ADnia_ADSL.29

    Recorda que a Isern hi ha dues antenes. Una la veuràs com a
    MataroSensefils_Isern i l'altra com a MatIsernSECTORIAL. Suposo que
    et pots agafar a la que vulguis (és a dir, la que et doni més bon
    senyal).

    PER CERT, CRISTINA, recordaràs tu la reunió quan toqui? Jo no
    recordo quan és, la veritat.

    salut,

    xavier

    Al 25/02/2012 10:58, En/na cristina julia ha escrit:

        Hola Oriol,

        Crec que en un més toca reunió d' isern. Seria un bon moment
        per  perque ens coneixessim tots!

        estem en contacte

        Cristina Julià.