[MataroSensefils] Connexió cabrera zona platja

René Vives rene.vives a gmail.com
diu feb 26 17:46:16 CET 2012

Esta aquest possible node pintat a la web de guifi?

Tinc uns amics que viuen a pla de l'avella (cabrera de mar) que
podrien estar interessats en connectar-se a la xarxa guifi.net

El 25 de febrer de 2012 14:45, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit: