[MataroSensefils] nou membre

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
div feb 24 19:01:11 CET 2012

Hola Oriol,

És de bona educació presentar-se a les llistes quan t'hi apuntes, però
també estaria bé que algú et contestés:

Benvingut a la llista!!!

Com hauràs vist, properament hi ha 2 trobades:

La primera és demà dissabte a les 10 del matí per parlar d'una possible
subvenció que dona els ajuntaments a les entitats. És al bar dels
Capgrossos, al carrer Herrera, davant de l'IMPEM.

L'altra és el dimarts que ve dia 28 a les 20:30h al casal del carrer
Bonaire, per parlar d'un problema al node de Torre Maresme. Encara que no
sigui el teu node pots anar-hi igualment, sempre s'apren alguna cosa.

Crec que la gent d'Isern tenen una llista de coordinació propia (almenys
abans era així), espero que algú d'allà ens ho aclareixi i et puguis posar
en contacte amb ells directament.

Salut i xarxa!

Esteve

El 23 de febrer de 2012 23:51, Oriol Punsola Masferrer <
loiroalosnup a gmail.com> ha escrit: