[MataroSensefils] Subvencions municipals 2012

Nina González ninagonzalezgarcia a hotmail.com
dij feb 23 18:35:35 CET 2012

Si voleu jo també puc donar un cop de mà, tot i que primer cal mirar bé les bases per veure a quina convocatòria ens acollim, igual a la C-9 de participació ciutadana o la C-10 de ciutadania i convivència, penseu que cal estar inscrits en el  registre d'entitats de l'ajuntament i estar legalment constituits com a entitat

Nina González