[MataroSensefils] TorreMaresme KO

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
dim feb 21 12:14:49 CET 2012

A mi em sembla bé. Però ja us ho he dit, fins a 3/4 o les 21h no podré
arribar.
Quedem així? serem gent per fer l'assemblea?
apa, a viam si ho organitzem!

salut!

Mercè.

El 21 de febrer de 2012 12:12, Jordi Clopes Esteban
<jordiclopes a gmail.com>ha escrit:

> Doncs potser seria millor fer-ho en un altre lloc. Què us sembla al casal
> del carrer Bonaire dimarts que ve dia 28 a les 20:30?

> Follow me on Twitter @jordiclopes
>
>  El 21 de febrer de 2012 11:58, Enric <enric a musaik.net> ha escrit:

Mercè Marsal
http://contemplacionsibadades.blogspot.com

["La intel·ligència ha passat a ser una antigalla del s.XVIII. El futur és
dels imbècils" Joan Sales. *Incerta Glòria*]