[MataroSensefils] No puc canviar la freqüència en una Mikrotik rd

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dll feb 13 09:48:59 CET 2012

Hola a tots.

Ja fa uns dies que vam muntar a casa meva (Llavaneres) aquest supernode:
http://guifi.net/ca/node/37364. Aixi doncs, després de molt de temps,  ja
tinc accés a la xarxa (Moisès: ara només quedes tú!).

En principi tot funciona de meravella i ee mica en mica em vaig empapant de
com funciona això (ha canviat una mica des de l'època dels lynksys...),
però tinc un dels aparells (concretament aquest:
http://guifi.net/ca/guifi/device/28284) que fa una mica el burro:

Aquest aparell, quan perd la corrent i es reinicia, es queda a una
freqüència diferent a la que hauria d'estar. Des del WinBox li poso el
valor que hauria de tenir (5280), li dono al botó d'Apply,  en principi
sembla que no hi ha cap problema, però si faig un scan des d'una altra
antena, la segueixo veient a 5500 o a alguna altra freqüència, i l'enllaç
WDS no funciona.

És la antena que fa el burro? o és la persona que la manipula (o sigui jo)
a qui se li escapa algun detall?

Esteve