[MataroSensefils] [OffTopic] Canvis a la politica de privadesa de Google

Enric enric a musaik.net
dic feb 1 15:18:28 CET 2012

Al 01/02/12 11:36, En/na Moisès Burset ha escrit:
> [...]
> val la pena llegir-ho tot:
>
> Si puja o envia contingut als nostres Serveis, concedeix llicència
> internacional a Google (i als seus col·laboradors) per utilitzar,
> allotjar, emmagatzemar, reproduir, modificar, crear treballs
> derivatius (com a resultat de traduccions, adaptacions o d’altres
> canvis que fem perquè el contingut funcioni millor amb els nostres
> Serveis), comunicar, publicar, exhibir i visualitzar públicament i
> distribuir aquest contingut.
>
> I jo que li deia a l'Enric que era un paranòic amb el Google... ;-)

Gràcies Moisès ... però només cal llegir 1984:

http://ca.wikipedia.org/wiki/1984_%28novel%C2%B7la%29

o haver vist el Senyor dels Anells per visualitzar l'ull de Mórdor, per
intentar entredeu-ho ... jejeje ..

Conyes a part.

És espectacular el que li arribem a donar creient que ho fem gratis.
Però com diuen, cal que caiguem en el pou per adonar-nos d'això.
Però crec que des d'aquí, guifi.net, estem fent passos de gegant per
solucionar aquest problema. Estem creant xarxa lliure, servidors propis
(proxys, p2p, correu, ...), comunicació lliure (Centraletes telefòniques),

Endavant Sensefils!

> En fi, aneu amb compte amb el que penseu que és vostre, que potser no
> ho és.
>
>         Ermoi.

Utilitzes Xarxes Socials?
Regales les teves dades a la ultradreta?
Vols coordinar-te i comunicar-te amb els teus de forma horitzontal,
utilitzant programari lliure, encriptant les teves comunicacions,
mantenint la teva memòria, però sense regalar la propietat de les teves
imatges, vídeos, escrits, comentaris, ...
Apunta't a http://n-1.cc