[MataroSensefils] descarreges de la sopa

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
div des 14 11:46:44 CET 2012

Uà nois!

temps enrere ja em vaig baixar algunes pel·lis, i ara estic sense
ordinador, però pinta que quan torni a estar "en línia" hi haurà de tot i
més a la sopa! bufa, quines ganes!!! :)

Moltes gràcies per la vostra dedicació!

Salut i bon dia!

Mercè.

El 14 de desembre de 2012 11:42, Xavier Palacios <palgubxa a gmail.com> ha
escrit: