[MataroSensefils] [guifi-instal] Regla firewall RouterOS

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dij des 13 10:03:00 CET 2012

I si algú la tira a terra, tornar-la a aixecar tampoc seria gaire complicat
amb la colla de cracks que tenim.
El comentari va bé perquè la gent de la llista es quedi més tranquil·la,
sobretot si no fan servir Windows XP :)

El 12 de desembre de 2012 19:30, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com