[MataroSensefils] [guifi-instal] Regla firewall RouterOS

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dic des 12 19:13:47 CET 2012

Perdoneu la pregunta però... aquests atacs que comenten venen amb IP
externa, és a dir des de Internet.
Això a la nostra xarxa no pot passar si la mikrotik o el què sigui no està
connectada directament a un adsl oi?
Vull dir que hauria de ser algú de dintre la xarxa qui intentés rebentar
l'aparell. És així?

El 12 de desembre de 2012 16:37, Xavier Palacios <palgubxa a gmail.com> ha
escrit: