[MataroSensefils] [guifi-instal] Regla firewall RouterOS

dic des 12 16:09:04 CET 2012

Hola Xevi!

A alguns supernodes de Mataró els hi vaig posar aquestes regles fa un temps:

http://matarosensefils.net/wiki/index.php?n=Documentaci%f3.SecuritzarUnSupernode

A tope!

Jordi

El 12 de desembre de 2012 16:02, Xavier Palacios <palgubxa a gmail.com> ha
escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes