[MataroSensefils] Xerrada de Mataró sense fils a l'Arcàdia dimarts 11 de desembre a les 19:00

Xavier Palacios palgubxa a gmail.com
dic des 12 08:48:53 CET 2012

No es mereixen jordi! És tot un honor!! Per servir-lo! ;P

Salutacions

XEVI

(enviat desde dispositiu mòbil)

El 11/12/2012, a les 21:33, Jose Legido <jose a legido.com> va escriure: