[MataroSensefils] Xerrada de Mataró sense fils a l'Arcàdia dimarts 11 de desembre a les 19:00

dim des 11 21:29:00 CET 2012

Hola!

Ja tenim el vídeo de la xerrada d'avui a l'Arcàdia disponible:

http://www.ustream.tv/channel/matar%C3%B3-sense-fils

Gràcies Xevi i Esteve pel suport logístic i moral :-)

A tope companys!

Jordi

El 11 de desembre de 2012 17:25, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com