[MataroSensefils] Usuaris MlDonkey sopa de pedres

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
dim des 11 10:27:34 CET 2012

Jo puc fer alguna cosa, no sóc expert però algo he tocat algun cop.

Que algú em corregeixi si m'equivoco, però si la màquina on s'executa és un
proxy federat hauria de tenir en algun lloc (un Ldap) els usuaris de guifi
oi?
Llavors només és qüestió de configurar el drupal i l'mldonkey per a què
validin els usuaris contra aquest mateix ldap.

El 13 de desembre de 2012 11:01, Enric <enric a musaik.net> ha escrit: