[MataroSensefils] Usuaris MlDonkey sopa de pedres

Enric enric a musaik.net
dij des 13 11:01:45 CET 2012

Al 10/12/12 13:31, En/na Esteve Olm ha escrit:
> Lo genial seria que fos el mateix usuari.
> Fa mandra tenir usuaris diferents per entorns diferents, però si ja
> estàs autenticat és més fàcil fer algun comentari o valorar alguna peli.
>
> Saps si es poden configurar per a fer servir el mateix LDAP?
Uau!!!
Algú s'atreveix a muntar un servidor per gestionar els usuaris de tots
els serveis que es vagin muntant a la xarxa?
Us imagineu que poguéssim tenir un sol usuari per accedir a tots els
serveis que tenim/tindrem a la xarxa?
Algú s'anima?

> [...]
>         llista-request a matarosensefils.net
>         <mailto:llista-request a matarosensefils.net> amb la paraula
>         "unsubscribe" en l'assumpte del correu
>

>     --
>     Follow me on Twitter @jordiclopes

>     Recorda que pots contribuir en el manteniment de la xarxa sense
>     fils de Mataró pagant una quota voluntària de 2 €/mes (24 €/any)
>     al nº de compte 2107 0100 60 <tel:2107%200100%2060> 3835618105
>
>     Per esborrar-te de la llista envia un correu
>     llista-request a matarosensefils.net
>     <mailto:llista-request a matarosensefils.net> amb la paraula

Encara creus que es poden justificar les retallades?
Creus que el deute és legítim?
Cal que tanquem plantes d'hospitals per poder pagar el sou d'en Rato?
Escolta aquesta entrevista, i flipa!
<http://www.racalacarta.com/download.php?file=1002%2017h%20%28Dimarts%2002-10-12%29%20Economia%20%28versio%20%20%29.mp3>