[MataroSensefils] Usuaris MlDonkey sopa de pedres

dll des 10 10:41:32 CET 2012

Bon dia Enric!

Jo no treuria lo de poder votar i fer comentaris a la sopa. Només cal que
la gent s'engresqui.

El que sí que faria és afegir a la secció P2P que cal un usuari i com
sol·licitar-lo.

A tope Enric!

Jordi

El 10 de desembre de 2012 10:34, Enric <enric a musaik.net> ha escrit:

--
Follow me on Twitter @jordiclopes