[MataroSensefils] La sopa de pedres treu fum :-)

Enric enric a musaik.net
diu des 2 22:47:10 CET 2012

Salut,

Al 22/11/12 16:49, En/na Jordi Clopes Esteban ha escrit:
> Bona tarda,
>
> Fa il·lusió veure com el servei de la Sopa de pedres té tant d'èxit i
> hi ha qui li treu tant de suc a la secció P2P.
>
> http://matarosensefils.net/wiki/index.php?n=Serveis.SopaDePedres

Com que a mi també em fa il·lusió que s'utilitzi tant la Sopa de Pedres
i la secció P2P, i veig que hi ha molta gent baixant-se coses o que algú
se'n baixa moltes i els altres no tant,
he decidit organitzar-ho una mica amb usuaris per repartir-nos l'ample
entre tots. I també he posat la opció del correu, és a dir, que quan
s'ha acabat una baixada t'envia un correu.
Per això haig de crear els usuaris cada cop que algú necessita utilitzar-ho.
Per tant, si ho voleu seguir utilitzant, envieu-me un correu a mi i us
creo l'usuari.

Limitaré el número de baixades per usuari si veig que no queda repartit.

Qualsevol suggerència, dubte, crítica, manifest, ... serà benvingut!
;-)

Encara creus que es poden justificar les retallades?
Creus que el deute és legítim?
Cal que tanquem plantes d'hospitals per poder pagar el sou d'en Rato?
Escolta aquesta entrevista, i flipa!
<http://www.racalacarta.com/download.php?file=1002%2017h%20%28Dimarts%2002-10-12%29%20Economia%20%28versio%20%20%29.mp3>