[MataroSensefils] videos TV3

Eva Puig i Perarriera perarriera a hotmail.com
dic abr 25 10:27:13 CEST 2012

ostres tú,

he de passar un dilluns i que em feu classes particulars, sobretot de vocabulari

intento mirar-m'ho

merci

Salut

EVA

Date: Wed, 25 Apr 2012 09:13:39 +0200
From: jordiclopes a gmail.com
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] videos TV3

I si proves amb algun altre navegador web?
Recorda que per accedir a internet caldrà que també li configuris la porta a internet.

Ja diràs Eva!
Jordi

El 25 d’abril de 2012 8:29, Eva Puig i Perarriera <perarriera a hotmail.com> ha escrit:

bon dia,

doncs ja ho vaig fer i segueix sense funcionar, quina mala pata

Salut

EVA