[MataroSensefils] Dues antenes no funcionen després de la tormenta

Xavier Riu xriu a ub.edu
diu abr 22 20:10:20 CEST 2012

Hola Jose, suposo que has arreglat el que fos, perquè acabo de provar el proxy d'escorxador i va bé. Però el proxy socks per al client de correu continua anant molt a poc a poc o ni es connecta (i no deu ser pel servidor del correu, perquè per web hi arribo bé).
Suposo que no és per algun problema meu, perquè la resta de coses (a part de la omni, ja ho sabem) van bé.
vinga, salut,
xavier

Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit: