[MataroSensefils] enllaços des de Montcabrer i Maresme

Pedro Gonzalez de la Cruz pgdlc a hotmail.com
dic abr 18 07:23:21 CEST 2012

Bon dia,

No puc accedir a l'enquesta, peró si quedeu al matí jo crec que podré venir, a la tarda és una mica més complicat (s'ha d'anar preparant la logísitca pel Barça-Madrid).

Atentament,

Pedro González de la Cruz

Date: Tue, 17 Apr 2012 16:08:31 +0200
From: jordiclopes a gmail.com
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] enllaços des de Montcabrer i Maresme

Doncs segons l'enquesta el millor dia és aquest dissabte. Aneu apuntant-vos els que vulgueu venir.

Salut!

Jordi

El 13 d’abril de 2012 23:04, Pipiolo <pipiolo a gmail.com> ha escrit:

Perdoneu que no pugui anar, però altres temes imprevistos més urgents
m'ho impedeixen.

... potser si canvien les coses a finals de maig ja tingui més
disponibilitat de temps.

Salut

Follow me on Twitter @jordiclopes

_______________________________________________ Llista llista de correu Llista a matarosensefils.net http://mail.matarosensefils.net/mailman/listinfo/llista_matarosensefils.net Per esborrar-te de la llista envia un correu llista-request a matarosensefils.net amb la paraula "unsubscribe" en l'assumpte del correu