[MataroSensefils] Dues antenes no funcionen després de la tormenta

Xavier Riu xriu a ub.edu
dll abr 16 01:38:39 CEST 2012

Ei, Jose, per informació: aquests dies faig servir més o menys el proxy
socks que vas posar a Escorxador i és veritat que va extremament lent i
fins i tot de vegades perd la connexió. Però en canvi ara fa una estona
l'internet d'Isern feia una mica el tonto, he posat el proxy
d'Escorxador al navegador i anava perfectament bé.
La d'Isern sí que continua igual.
salut

Al 15/04/12 19:53, En/na Jose Legido ha escrit: