[MataroSensefils] Sopa de Pedres

Xavier Riu xriu a ub.edu
dij abr 12 03:18:40 CEST 2012

Hola Nina, sí, l'altre dia jo també hi vaig poder accedir només sense
proxy (tot i que no passo per cuba). Ara ho he tornat a provar, per
curiositat, i amb els dns tant de dins de la xarxa com de fora hi
accedeixo amb el proxy de l'escorxador i sense cap, no amb el d'Isern,
no sé per què).
Sobre això d'actualitzar el pc, suposo que vas amb windows i que vols
dir que no et deixa fer les actualitzacions del windows. Si és així, a
través de proxy no es poden fer automàtiques. Teòricament hi ha una
manera de fer-ho (proxycfg), però jo no he aconseguit mai que funcionés.
Ho pots fer manualment: Inicia>Windows update o Microsoft update.
D'aquesta manera sí que es pot (si tens posat el proxy a l'Explorer, és
clar: no ho pots fer amb un altre navegador).
Vinga, salut, i si no era això, dispensa,
xavier

Al 11/04/2012 18:42, En/na Nina González ha escrit: