[MataroSensefils] reciclar PC [era]Sopa de Pedres

Eva Puig i Perarriera perarriera a hotmail.com
dic abr 11 11:06:34 CEST 2012

ok us el portaré allà

merci

Salut

EVA

Date: Wed, 11 Apr 2012 11:05:20 +0200
From: ivan a rusc.net
To: llista a matarosensefils.net
Subject: [MataroSensefils] reciclar PC [era]Sopa de Pedres

si tinc el mateix correu.
disculpem no l'havia vist.

els dilluns ens trobem al HackLab de 20:00h a 22:00h mes o menys.
si et va bé portar-lo.

El 11 d’abril de 2012 10:18, Eva Puig i Perarriera <perarriera a hotmail.com> ha escrit:

merci,

ahir vaig estar llegint alguna cosa però com que no acabava d'entendre què hi havia de posar no vaig tocar res,

o sigui en aquell tutorial que surt sobre com canviar les DNS i he d'introduir la numeració? on hi diu servidores DNS he de posar 10.139.56.38 i on diu dominios búsqueda sopa.matarosensefils.net ?

és així?

per cert i canviant de tema

l'altre dia vaig enviar un correu a l'adreça que tinc de l'Ivan però no m'ha contestat, potser és obsoleta

us l'enganxo aquí i em dieu el què

tinc un PC que ja no faig servir i us el vodria donar,

és un Pentium 4 de 2'68 GHz i 256 MB de RAM, és la torre, el monitor, el teclat, dos ratolins i les instruccions

ja em diràs si us pot anar bé i si vols que te l'acosti a algun lloc també

fins aviat

Salut

EVA