[MataroSensefils] portes

dim abr 10 19:09:45 CEST 2012

Bona tarda Jordi!

L'Escorxador és l'única porta a internet oberta 100%. La resta
l'autogestionen els seus usuaris repartint les despeses i deixant un
remanent per possibles reparacions/ampliacions com Geganta, Isern i Cuba.

A la web de guifi.net hi ha el llistat de serveis que s'ofereixen dins la
xarxa. Busca en el següent enllaç cap al final on posa *Accés a Internet a
través d'un proxy:*
*
*
*http://guifi.net/ca/node/3671/view/services*

Qualsevol cosa no dubtis a preguntar Jordi! Contestarem quan puguem! ;-)

Jordi

El 7 d’abril de 2012 22:50, Jordi Català i Vilanova <jcvpolaco a msn.com> ha
escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes