[MataroSensefils] torre maresme

Jordi Català i Vilanova jcvpolaco a msn.com
dll abr 2 16:11:15 CEST 2012

hola bona tarda.
em dic jordi català i estic intentant enllaçar el trasto amb torre maresme però aquesta no em surt a la opció de les ràdios (punt d'acces).
Crec que hauria de sortir entre l'habana, l'escorxador i sant simo, però no hi es.
com el puc seleccionar?

aquestes són les opcions que tinc per escollir:
select the device which do you like to link with:

  Mataró, MataroSensefils_Alamos (0.276 Qms)

  Mataró, MataróSensefils-CamiRal (0.449 Qms)

  Mataró, MatGeganta (0.518 Qms)

  Mataró, MataroSensefils_Isern (0.535 Qms)

  Mataró, Isern-Rocafonda (0.535 Qms)

  Mataró, Isern-Llantia (0.535 Qms)

  Mataró, Mataro-Barcelona (0.535 Qms)

  Mataró, MatIsernSECTORIAL (0.535 Qms)

  Mataró, StAntoni (0.642 Qms)

  Mataró, MatHavana-5GHz (0.69 Qms)

  Mataró, MataroSensefils_Habana (0.69 Qms)

  Mataró, MataroSensefils_Escorxador (0.716 Qms)

  Mataró, MataroSensefils_Escorxador5O (0.716 Qms)

  Mataró, MataroSensefils-Cuba (0.728 Qms)

  Mataró, MatCubaSectorial-NO (0.728 Qms)

  Mataró, MatMtPgDlDsvmntRd2AP0 (0.741 Qms)

  Mataró, guifi.net-SantSimo (0.818 Qms)

  Mataró, MatMolins-Cuba (0.863 Qms)

  Mataró, Rocafonda-Isern (0.932 Qms)

  Mataró, Rocafonda-CanBruguera (0.932 Qms)

  Mataró, MatRocafondaSect (0.932 Qms)

  Mataró, MATPompeuFabra (1.094 Qms)